Zubrzycka Elżbieta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Bukowina Tatrzańska
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Zubrzycka Elżbieta
(-)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(216)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(184)
Prus Bolesław (1847-1912)
(170)
Jachowicz Stanisław
(159)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(148)
Roberts Nora (1950- )
(144)
Lech Justyna
(138)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Cartland Barbara (1902-2000)
(122)
Czechowicz Józef
(119)
Webb Holly
(115)
Sienkiewicz Henryk
(112)
Fabianowska Małgorzata
(111)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(106)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Zarawska Patrycja
(100)
Steel Danielle
(99)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(98)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Christie Agatha (1890-1976)
(94)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(94)
Disney Walt (1901-1966)
(92)
Drewnowski Jacek (1974- )
(91)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(91)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Wilczek Piotr
(90)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Asnyk Adam
(86)
Bogdziewicz Monika
(84)
Włodarczyk Barbara
(83)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(81)
May Karl (1842-1912)
(80)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(79)
Sekuła Elżbieta
(79)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(79)
Baudelaire Charles
(77)
Chotomska Wanda (1929- )
(76)
Popławska Anna
(76)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(74)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Kornhauser Julian
(72)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(71)
Syrokomla Władysław
(70)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Michalak Katarzyna (1969- )
(69)
King Stephen (1947- )
(68)
Nienacki Zbigniew (1929-1994)
(67)
Ławnicki Lucjan
(67)
Rodziewiczówna Maria (1864-1944)
(66)
Lange Antoni
(65)
Mazan Maciejka
(65)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(63)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(62)
Mróz Remigiusz (1987- )
(61)
Żeromski Stefan
(61)
Rzehak Wojciech
(60)
Shakespeare William (1564-1616)
(60)
Centkiewicz Czesław Jacek (1904-1996)
(59)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(59)
Pasewicz Edward
(59)
Szulc Andrzej
(59)
Keff Bożena
(58)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(58)
Rychlicki Zbigniew (1922-1989)
(58)
Szal Marek
(58)
Jaczewska Edyta
(57)
Kownacka Maria (1894-1982)
(57)
Stefańska Paulina
(57)
Zieleniec Bogdan (1917-1973)
(57)
Dobrowolski Patryk
(56)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(56)
Twain Mark (1835-1910)
(56)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(55)
Masterton Graham (1946- )
(55)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Młodzież
(1)
Szkoły średnie
(1)
Temat
Egzaminy
(1)
Inteligencja
(1)
Motywacja
(1)
Stres
(1)
Uczenie się
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Skąd się bierze niechęć do nauki i stres egzaminacyjny? Przede wszystkim ze sposobu „motywowania”, polegającego na obarczaniu młodzieży lękami rodziców i nauczycieli: „będziesz rowy kopać”, „przyniesiesz wstyd rodzinie”, „zniszczysz sobie przyszłość”. Drugim powodem jest brak wiary uczniów we własne możliwości. Prezentują oni zwykle typ inteligencji niedoceniany i niepotrzebny w szkole, za to niezbędny w późniejszym życiu zawodowym. Dlatego gwiazdy klasowe pracują często u trójkowiczów. Książka ma pomóc uczniom rozpoznać własną indywidualność, znaleźć odpowiedni styl nauki, powody, by się zaangażować i zbudować w młodym człowieku zaufanie do siebie. Ma zmienić również nastawienie do powtórek i nauczyć odnajdować w nich przyjemność. Autorka podpowiada, jak pod lękami wyrażanymi przez rodziców i nauczycieli rozpoznać prawdziwe, wspierające intencje. W rozdziale adresowanym do dorosłych zachęca, by przekazywali młodzieży to, w co wierzą i na co mają nadzieję, a nie to, czego się boją. Książka jest rodzajem psychologicznego poradnika motywującego na całe życie.
Skąd się bierze niechęć do nauki i stres egzaminacyjny? Przede wszystkim ze sposobu „motywowania”, polegającego na obarczaniu młodzieży lękami rodziców i nauczycieli: „będziesz rowy kopać”, „przyniesiesz wstyd rodzinie”, „zniszczysz sobie przyszłość”. Drugim powodem jest brak wiary uczniów we własne możliwości. Prezentują oni zwykle typ inteligencji niedoceniany i niepotrzebny w szkole, za to niezbędny w późniejszym życiu zawodowym. Dlatego gwiazdy klasowe pracują często u trójkowiczów. Książka pomaga uczniom rozpoznać własną indywidualność, znaleźć odpowiedni styl nauki, powody, by się zaangażować i buduje w młodym człowieku zaufanie do siebie. Zmienia nastawienie do powtórek, uczy odnajdować w nich przyjemność. Instruuje także, jak pod lękami wyrażanymi przez rodziców i nauczycieli rozpoznać prawdziwe, wspierające intencje. W rozdziale adresowanym do dorosłych zachęca, by przekazywali młodzieży to, w co wierzą i na co mają nadzieję, a nie to, czego się boją. Książka jest rodzajem psychologicznego poradnika motywującego na całe życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bukowina Tatrzańska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (nr inw. 29005) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej